Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir. Fakat her zaman değil! Formülümüz, ambalajımız, hatta logomuz zamanla değişti… Marketlere ek olarak süpermarketler ve eczanelerde de size ulaşmak için yerimizi aldık.Fakat bazı şeyler hiç değişmedi.
Markamıza olan aşkımız ve tutkumuz gibi, ikisi de 1957'den beri aynı kaldı.
Evet, dağılımımız giderek arttı. 50'den fazla ülkede birçok insana ulaştık. Fakat erkeklere mükemmeli sunma amacımız hiç değişmedi.
Tüketim alışkanlıkları değişti. Hayat hızlandı. Fakat tüketicilerimize yaklaşımımız hiç değişmedi. Onlara en iyi tıraş deneyimini yaşatmaya söz verdik. Verdiğimiz tüm sözleri yerine getirmek için tüm kalbimizle çalıştık. En iyisini üretmek için dürüstlüğümüz ve tutkumuz hiç değişmedi.
Zamana ayak uydurduk. Reklamlarımızı ve mottolarımızı yenileriyle değiştirdik. Fakat erkeklerin tıraştaki en iyi yardımcısı olma amacımız hiç değişmedi. Ve hiçbir zaman da değişmeyecek.
Fakat her zaman değil!